Online bejelentkezés az myHealzz rendszerével történik, ami regisztrációhoz kötött!
Dr. Szántó Hajnalka
bőrgyógyász, allergológus és klinikai immunológus
-
Év Kiváló Orvosa
- 2023
-
Szakterületek:
- gyógyszerallergia
- allergiás bőrgyógyászati kórképek
- immunterápia
- videodermatoszkópos anyajegyszűrés
- melanóma kivizsgálás
- felnőtt- és gyermekellátás
Rendelés típusa:
- személyes (rendelői) vizit
Szakmai önéletrajz
Bemutatkozás
Dr. Szántó Hajnalka általános bőrgyógyászati kórképekkel, allergiás és immunológiai eredetű kórképekkel foglalkozik. Szakmai tapasztalatai alapján a betegségek nagy része mögött a szervezet immunrendszerének helytelen működése áll, így erre kifejezetten nagy hangsúlyt fektet.
Tanulmányok
- Szent Györgyi Albert Orvostudományi Egyetem (1995)
- Bőr- és nemigyógyászat és kozmetológia szakvizsga (2000)
- Klinikai immunológia és allergológia szakvizsga (2004)
Specializáció
- felnőtt és gyermekbőrgyógyászati betegségek
- kozmetológiai problémák
- allergológiai betegségek
- immunológiai betegségek
V. Péter
2024.10.09 15:45
-
-
D. Ágnes
2024.09.11 14:46
-
-
S. Mariann
2024.08.28 10:41
-
-
K. Orsolya
2024.08.14 09:45
-
-
B. Kinga
2024.07.24 15:55
-
-
Ü. Anita
2024.06.26 14:54
-
-
É. Katalin
2024.05.08 14:20
-
-
M. Péter
2024.04.10 15:38
-
-
V. Péter
2024.03.13 14:41
-
-
P. Bence
2024.02.28 18:09
-
-
B. István
2024.02.28 15:08
-
-
A. Eszter
2024.02.28 14:30
-
-
V. Enikő
2024.02.21 18:06
-
-
B. Alajosné
2024.02.21 15:44
-
-
R. Attila
2024.02.21 14:38
-
-
F. Diána
2024.01.31 15:54
-
-
É. Tünde
2024.01.24 15:18
-
-
S. Judit
2024.01.17 15:37
-
-
F. Hajnalka
2024.01.03 16:15
-
-
T. András
2024.01.03 15:40
-
-
L. Mária
2024.01.03 15:05
-
-
L. Miklós
2023.12.13 14:14
-
-
S. István
2023.12.06 16:55
-
-
K. Kitti
2023.12.06 14:26
-
-
H. Nóra
2023.11.22 16:38
-
-
H. Zsuzsanna
2023.11.15 17:01
-
-
A. Máté
2023.10.18 17:06
-
-
S. Mónika
2023.10.18 15:38
-
-
É. Tünde
2023.09.27 16:47
-
-
L. Gábor
2023.09.13 15:57
-
-
K. Kitti
2023.09.13 15:08
-
-
T. Levente
2023.07.19 17:03
-
-
M. Anita
2023.07.19 15:28
-
-
D. Mariann
2023.07.12 16:27
-
-
H. Veronika
2023.07.12 15:06
-
-
A. Klára
2023.06.21 16:43
-
-
L. Ildikó
2021.10.13 15:30
-
-
J. Gáborné
2021.09.22 15:21
-
-
K. Olga
2021.09.08 17:48
-
Sajnos több, mint 1 órát kellett várni, a recepció jelezte, hogy fél órás csúszás várható, ami végül 1 órás lett, valószínűleg a doktornő siethetett, a korábbi kollégától megszokott alapos vizsgálat most hiányzott.
L. Tamás
2021.07.07 17:58
-
-
K. Zoltán
2021.06.23 17:42
-
-
M. Zsuzsanna
2021.06.16 17:42
Doktornő szakértelme, kedvessége, odafigyelése.
50 perc csúszás volt a rendelési időben, és mivel 15 perccel előbb érkeztem, ahogy kérték, ezért több, mint egy órát várakoztam. Sajnos nem volt kapacitása a recepciónak (elhiszem, láttam, hogy folyamatosan csinálnak valamit) , hogy ezt jelezze felém az érkezésem előtt.
H. Enikő
2021.06.16 15:00
-
Kritikán aluli a várakozási idő! Minden alkalommal várattak, a mai napon !55 percet! késett a doktornő (előző alkalommal “csak” fél órát kellett várni), de amikor reggeli vérvételre hívtak be, akkor is várni kellett. A vért tovább szállító futár is hamarabb ért a helyszínre, mint ahogy a kollegák dolgoztak. Egy rutin vérvétel is majdnem 1,5 óráig tartott a várakozással együtt.
Ezen a helyen játszanak az ember idejével!
Nagyon sajnálom, mert a doktornő szakmai tudása cáfolhatatlan, de egy időn túl már nem éri meg a várakozás.
V. Szilvia
2021.05.26 19:28
-
-
V. Tímea
2021.05.12 17:55
Alapossag, baratsagosaag
-
P. Sándor
2021.05.05 17:37
-
-
H. Enikő
2021.04.28 14:56
A doktornő nagy szaktudással rendelkezik, alapos.
-
N. Bianka
2021.04.21 14:45
-
-
R. Orsolya
2021.04.14 17:38
-
-
L. Anikó
2021.03.17 17:40
Tisztaság, fertőtlenítés, recepiciósok, orvos kedvessége.
Nagyon , nagyon drága.
Időpont foglalással 20 perc várakozási ídő, NAGYON SOK!
Ennyi ideig nem akarok várakozni, ha ennyibe kerül a szolgáltatás!
20 perc alatt volt időm másik egészségügyi intézményt keresni az interneten és az árakat is siikrült összehasonlítanom az Önökével!
NAGYON DÁRGA NEM ÉRI MEG ÖNÖKHÖZ JÁRNI!
10 éve járok ide, az utóbbi időben duplájára nőttek az árak!
I. László
2021.03.10 15:53
Tágas ügyfélváró, jó kedélyű, együttérző orvosok.
-
P. Katalin
2021.03.03 18:20
-
A 17:40-es időpontomat 18:10-re tették át, majd 19:00 körül fogadott a doktornő. A szaktudásával és a kedvességgel nem volt gond, de egy ilyen drága szolgáltatásnál (58 ezer forintot fizettem az anyajegyszűrésre) a professzionalitásba az is bele kell, hogy tartozzon, hogy a páciensek idejét tiszteletben tartják.
A. Anna
2021.02.17 15:36
A recepciósok és a doktornő hozzáállásával.
-
D. Dóra
2021.02.10 15:50
-
-
H. Erzsébet
2021.01.27 15:29
Kifejezetten csalódottam és dühösen távoztam, 60e ft-ot hagyva hátra. A doktornő NEM VOLT HAJLANDÓ elvégezni a beavatkozást, amire bejelentkeztem.
-
B. Erika
2021.01.20 15:05
Szakmailag magas színvonalú ellátás.
-
G. Nóra
2020.12.16 15:38
A recepciós hölgyek és a doktornő hozzáállása, kedvessége és szakmai felkészültsége
-
P. Nikolett
2020.12.16 15:21
-
-
T. Tamás
2020.12.09 16:09
Kedves, ügyfélbarát recepció és orvos.
-
P. Renáta
2020.12.02 14:59
Könnyű és gyors időpont foglalás
Időpontok betartása. Ha már ennyi pénzt hagy ott az ember és jóval előre időpontot foglal akkor nem szívesen vár 45 percet egy vizsgálatra vírushelyzet idején több emberrel összezárva. Ezen kellene egyedül javítani, de nagyon.
G. Nóra
2020.11.25 16:09
-
-
H. Marián
2020.11.18 17:14
-
-
H. Éva
2020.10.28 17:08
-
Ne 20 percenként legyenek beosztva a páciensek, hanem több időt kell rájuk számolni, mert így nagyon nagy a csúszás
N. László
2020.10.28 17:02
A recepciósokra nagy nyomás nehezül, ha nap mint nap azzal kell megbírkózzanak, hogy a csúszások miatt hívogatják a pácienseket, hogy tudnak -e később érkezni. A csúszásokról nyilván nem ők tehetnek.
Nos, évenkénti kontrollra járok Önökhöz. Amit már 3 éve hiányolok, hogy értesítsenek, küldjenek emlékeztetőt. Régen ez a szolgáltatás működött... A tavalyi alkalommal is több mint egy órát kellett várnom. Rendben, gondoltam néha lehet ilyen. Azonban a mostani látogatásom alkalmával a várakozási időt sikerült feltornászni két órára! Itt valamai nem jól működik... Többen is hangot adtak ennek, a recepciós felvilágosította a várakozókat, hogy nem lehet tudni, hogy az adott anyajegyszűrő időpontra olyan páciens jön -e, aki nem fér bele a 20 perces sávba és ezért a csúszások. Kérem, ha már régóta fennáll egy ismert probléma, akkor miért nem tesznek ellene? Szerintem ez a legnagyobb probléma. Azon a napon amikor voltam Önöknél elég sok rendszeres pácienst elveszíthettek... A probléma az, hogy nem tudják mennyi időt vesz igénybe a vizsgálat. Írják ki az oldalon, hívják fel telefonon az időpontra jelentkezőket, kérdezzék ki őket! Tegyék közzé, hogy amennyiben20-30-40 darab anyajegynél több van, illetve első alkalommal jönnek a rendelésre azt jelezzék! Ha ilyen páciens jelentkezik, akkor csak dupla időpontos foglalást engedélyezzenek!
Aztán a következő dologgal szembesültem a rendelőben: Szántó Hajnalka doktornőnek nehezen ment az anyajegszűrés, legalábbis ami a videódermatoszkópot illeti. Amikor az orvos a készülék használata közben megkérdezi az asszisztenst, hogy "Hogyan is kell ezt a funkciót használni?" - akkor az számomra nem hiteles. Nem ezzel a készülékkel végez az orvos nap mint nap vizsgálatokat? Nekem úgy tűnt, hogy nem...
B. Lilla
2020.08.12 18:28
-
-
T. Zoltán
2020.08.05 16:52
Nagyon segítőkész és kedves volt Szántó Hajnalka Doktornő.
-
E. Krisztina
2020.06.10 18:11
-
-
M. Judit
2020.06.10 15:44
-
Ár -érték arány nem indokolt. Bőrgyógyászaton telefonos megvilágitás a jobb láthatásért!!
K. Marianna
2020.03.11 16:35
-
-
K. Istvánné
2020.02.19 15:39
Tisztelt Egészségközpont! Teljes mértékben elégedett voltam vagyok dr. Szántó Hajnalka munkájával! Preciz, lelkiismeretes, barátságos, nyugalamat és szakértelmet áraszt. Ezúton is köszönöm! Tisztelettel: Kunzer Istvánné
-
R. Zoltán
2020.02.05 17:46
Kedvesség,hozzáértés
Ma nagy csúszás volt,több,mint 1 órát kellett várni
D. Mihály
2020.02.05 16:26
-
-
K. Nóra
2020.01.15 16:03
-
Eddig mindig várni kellett minimum 1 órát, ami egy magánrendelésen nem annyira elfogadható
B. Tímea
2019.11.08 10:46
-
Több mint félórát várnom kellett!
K. Krisztina
2019.06.21 10:11
-
-
K. Tímea
2019.05.29 17:12
-
A recepción nagy a káosz. Egyszerre több páciens dokumentumai hevernek az asztalon, csörögnek a telefonok, a kolléganők egyeztetnek egymással, egyszerre több pácienssel foglalkoznak, nagy a fejetlenség.
Vérvételre kaptam időpontot e-mailben, majd mikor odamentem az időpontra, nem voltam felírva a listára, nem volt megrendelve a futár, a hölgy akkor kezdett intézkedni. Úgy gondolom, hogy a szolgáltatások árszínvonala magasabb minőséget is elvárhatóvá tesz.
T. Melinda
2019.04.17 18:16
-
Egy jó kávégép nem lenne hátrányos... 😉
0
+
Szakorvos
0
+
Szakasszisztens
0
+
Elégedett páciens
0
%