Minőségirányítási rendszer
A Prima Medica EgészségHálózathoz tartozó minden egyes egészségügyi Központ ugyanazt a magas szakmai minőséget képviseli. Ezen Központok munkáit egy egységes Minőségrendszer biztosítja. A hozzánk érkező páciensek biztosak lehetnek benne, hogy a Központokban ugyanazt a magas szintű törődést, segítséget és támogatást kapják, bármelyiket is válasszák.
A Prima Medica Minőségrendszer felépítése
Ügyfél elégedettség mérése: számunkra fontosak pácienseink véleménye. Éppen ezért az általuk kapott visszajelzéseket is figyelembe véve folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásainkat, melyek a maximális elégedettség eléréséhez szükségesek.Az egészségügyi ellátási folyamata: orvosaink és munkatársaink egységesen törekednek a pácienseinknek egyaránt megfelelő, teljeskörű ellátás biztosítására.
Munkatársaink és a Központok elérhetősége: számunkra pácienseink az elsők. Platformok széleskörű skáláján megtalálhatók vagyunk és ennek köszönhetően munkatársaink azon dolgoznak, hogy Ön minden leendő alkalommal a leggyorsabb és legpontosabb tájékoztatást kapja, bármilyen kérdése is legyen.
Dokumentációk ás annak megkönnyítése: preferáljuk a modern technológiát, éppen ezért nem csak a papír alapú, részletes dokumentációt alkalmazzuk, hanem a gyors, könnyen átlátható és a páciensek számára egyaránt könnyen elérhető online dokumentációt is.
Adatvédelem: pácienseink betegjogait 100%-ban tiszteletben tartjuk, adataikat harmadik fél számára semmilyen körülmények között nem szolgáltatjuk ki.
Felkészültség: a 21. századi újításoknak és szabályozásoknak megfelelően, naprakészen tartjuk EgészségHálózatunkat, mely az Ön maximális elégedettségének elérésében játszik jelentős szerepet. Számunkra fontos, hogy a legfrissebb és legújabb technológiákat alkalmazzuk és ezzel pácienseink számára maximális elégedettséget biztosíthassunk.
"Ahol jó gyógyulni, ahol jó gyógyítani"